Kantoorartikelen

OBGB-leden kunnen zich melden als deelnemer aan dit ISK-project door middel van een telefoontje of e-mail naar een van de hieronder genoemde contactpersonen.
 

OBGB-leden kunnen gratis en vrijblijvend gebruik maken van de samenwerkingsovereenkomst tussen Inkoop Samenwerking de Kempen en Lyreco Nederland voor wat betreft de levering van kantoorbenodigdheden, kopieerpapier en computersupplies.

Een flink aantal deelnemers heeft zich reeds aangemeld voor deelname en bestelt ondertussen haar kantoorbenodigdheden bij Lyreco Nederland onder ISK-condities!

 

De interessante condities zijn als volgt:

  • Er bestaat een voorkeurslijst van ruim 500 artikelen, waar netto prijsafspraken voor gemaakt zijn (door ons onderhandeld, scherp te noemen en alleen geldig voor ISK-leden). Deze nettolijst is op te vragen bij vertegenwoordiger Ilkay Kahraman, alsook de Lyreco-catalogus 2009.
  • Op de overige collectie van Lyreco Nederland ontvangt u daarnaast een korting in de vorm van een nettoprijs.
  • Orders die voor 17:00 bij Lyreco Nederland binnenkomen (via de bestelsite www.lyreco.com/olo zelfs tot 17:30 uur) zullen de volgende werkdag uitgeleverd worden.
  • De leveringen zijn voor ISK-leden altijd franco, ongeacht het bestelbedrag!
  • Alle bestellingen worden met eigen vervoer door Lyreco chauffeurs geleverd om de hoogst mogelijke service te bieden, zoals desktop delivery.
  • Standaard krijgen alle ISK leden een einde maand facturatie met een verlengde betaaltermijn van 30 dagen.

 

Aanmelden als deelnemer kan door middel van een telefoontje of e-mail naar een van onderstaande contactpersonen.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact opnemen met:

  • Customer service Lyreco; e-mail customer.nl@lyreco.com; tel: 088-6032001.
  • Hetty Maas, Inkoopmanager ISK per e-mail (hetty@iskempen.nl).