T.O.M. bv genomineerd voor Shopping Awards Ecommerce50

geplaatst op vrijdag 15 maart 2019

Tom Omnichannel Management bv is genomineerd voor de Shopping Award Ecommerce50. Daarmee behoort het tot de tien snelst groeiende e-commercebedrijven van Nederland. Dat blijkt na een onafhankelijk onderzoek door consultancybureau EY dat alle inzendingen heeft beoordeeld op basis van groeicijfers. 

Jaarlijks deelt Stichting Shopping Awards diverse awards uit aan de beste offline en online winkels van Nederland. T.O.M. bv neemt tijdens de 18e editie voor het eerst deel en sleept direct een belangrijke nominatie in de wacht voor de Shopping Award Ecommerce50. De deelnemers worden beoordeeld op basis van de omzetgroei in 2018 ten opzichte van 2017, de groei tussen 2016 en 2018 en de geprognotiseerde groei voor 2019. Zo worden de tien snelst groeiende bedrijven bepaald. Bij deze top tien wordt aanvullend gekeken naar het business model, de vermogenspositie en de financiering om vast te stellen of het om een duurzame groei gaat. Daarnaast worden de webshops onder de loep genomen en volgt er een evaluatie door het winkelpubliek. Hier komt een top drie uit die op 28 maart tijdens het Shopping Awards Gala bekend wordt gemaakt.

Hard werken wordt beloond Met die focus bouwt T.O.M. bv het bedrijf steeds verder uit. Het unieke longtail-assortiment bestaat ondertussen uit ruim 121.500 unieke producten en blijft de komende jaren groeien. Ook heeft T.O.M. bv in september vorig jaar met succes het eigen merk AMIGO gelanceerd met kinderfietsen, fietsbanden en trampolines. Te Riele: ‘We zien tal van mogelijkheden om uit te breiden in de vrijetijdssector. We zoeken continu naar nieuwe segmenten en nieuw assortiment, zodat we de klant optimaal kunnen bedienen. De groei managen is voor iedere ecommerceorganisatie een uitdaging, maar we zijn creatief en vinden continu nieuwe manieren om duurzaam te blijven groeien. De nominatie voor de Shopping bewijst dat. We zijn hier enorm trots op!"



Archief